Direktlänk till inlägg 13 maj 2011

JIPPIE

Av p - 13 maj 2011 18:11

JAAAA jag klarade min tenta i mikroekonomi och jag kan inte vara lyckligare!!!! 10,5 hp där ja, den värsta kursen jag mött på i hela mitt liv och jag hatar den innerligt, men nu är den över. helt jäkla fucking finito!!! 


Nu känns skolan lite lättare igen, mycket kvar men en stor del är borta, och ja, jag kan inte beskriva min lycka. 


Bä'sta är dessutom att jag egentligen inte ens fick g först, men jag va en av fyra tentor som läraren tog tillbaka och rättade om vilket innebar att jag fick PRICK G!!! fredagen den 13 kan jag bara säga att det är min lyckodag och ja, jag är total!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av p - 11 maj 2011 18:51

Jag vet inte vart min ångest kommer ifrån men jag har börjat drabbats av extrem ångest. Är nojigare än förr och kan knappt hantera det längre.    Ett exempel idag, jobbat och stängde i cafeterian. Kollade allt tusen gånger, såg så att chausullet ...

Av p - 9 maj 2011 22:39

klockan är nu tjugo i elva, min kväll har mest bestått av att laga mat och sova. Det blev kyckling, ris och sås men det smakade inte alls bra så jag är fortfarande typ hungrig.. värdelöst det där. Dessutom så fick jag göra om såsen eftersom jag bränd...

Av p - 9 maj 2011 19:07

Idag inleddes ännu en tentavecka, jag bli knäpp på om jag tänker hur många tentaveckor jag har haft detta året. För att peppa mig själv och tänka bort hur otroligt svårt jag tycker allt är, och dessutom hur tråkig denna kursen är, ringde jag mamma. B...

Av p - 9 maj 2011 18:57

Antar att det är någon mer som känner sig ganska inspirationslös på många plan. Tycker att skolan suger, att istället för att satsa på beach 2011 ser mer 2020 som en möjlig satsning. Jag lägger mer energi på att tänka över att det är stökigt en dag h...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards